
Fijne samenwerking met Jens. Hij was zeer professioneel naar zowel mij als de klant. De foto's waren mooi en netjes met respect voor het model.
Ondanks dat het licht hier niet ideaal is voor foto's (fel licht), waren de foto's toch warm en niet overdreven belicht.
Zeker een aanrader.

Fijne ervaring met mooie beelden als resultaat. Afgestemd op onze vraag en snelle aflevering van foto's. Echte aanrader als (business) fotograaf!

Het was heel fijn werken met Jens. Hij nam de tijd om onze locatie en wensen goed op beeld te krijgen en de nabewerking ging vlot. Hij wist de sfeer te pakken en maakte ontspannen portretten en mooie sfeerbeelden. Hij was niet opdringerig, en toch heel betrokken. We vragen hem graag nog eens terug.

Bedankt Jens om mijn werk zo mooi op beeld vast te leggen.
Fijne professionele samenwerking!

Nadat ik de foto's zag die Jens van auto's en vrachtwagens maakt, besloot ik dat ik er ook MOEST hebben. Een vriendelijk contact en een stipte afspraak later, kreeg ik via een handige downloadlink meerdere haarscherpe foto's die me meteen weer verliefd maakten op m'n oude bolide. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mijn dochter wou al even mooie foto's van haar favoriete hobby en daarom deden we beroep op Jens. Een springlevend paard leek ons geen evidentie maar wat een mooie foto's kregen we! Met super veel geduld en professionaliteit zijn we tot een schitterend resultaat gekomen waarvoor hartelijk dank!